Зразки документів для звернення громадян
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадо-вих осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, по-рушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самовряду-вання, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємст-вам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадо-вим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце проживання громадянина;
- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення надсилається поштою або може бути переданим громадянином до відповідного органу, установу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повнова-ження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
До звернення додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду заяви, які після її розгляду повертаються громадянину
Про затвердження графіку прийому громадян у Лозівському колегіумі №2 на 2015 рік
ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН
Директор колегіуму Назаренко Олена Сергіївна |
Понеділок 1430 – 1630, четвер 1430 – 1630 |
Заступник директора Кожедуб Надія Петрівна |
Вівторок 1500 – 1630 |
Заступник директора Янкова Ганна Миколаївна |
П’ятниця 1500 – 1630 |
Заступник директора Котелевська Тетяна Іванівна |
Середа 1500 – 1630 |
2013-2014 р.р.
Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2013 рокута завдання на 2014 рік
АНАЛІТИЧНА
Інформація
про стан роботи
Лозівського колегіуму №2
з питань виконання Закону України від 02.10.1996
«Про звернення громадян»
за І півріччя 2014 року
На виконання Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказу Департаменту науки і освіти Харківської облдержадміністрації від 10.01.2014 №6 « про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2013 року та завдання на 2014 рік». наказу відділу освіти Лозівської міської ради Харківської області від 11.01.2014 « Про вдосконалення роботи зі зверненням громадян» згідно з річним планом роботи Лозівського колегіуму №2, з метою реалізації прав на звернення громадян та особистий прийом проаналізовано стан роботи колегіуму зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року у порівнянні з І півріччям 2013року:
Аналіз проведено за показниками Класифікатора затвердженого наказом відділу освіти від 31.08.2011 №405 „Про затвердження класифікації індексу основних питань, що порушуються у зверненнях громадян” згідно записів у журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.
Слід зазначити, що дотримувались визначені законодавством терміни розгляду звернень, надавались мотивовані відповіді, роз’яснення. Аналіз свідчить про зменшення звернень громадян у І півріччі 2014 року у порівнянні з І півріччям 2013 року на 31%. Не змінився соціальний стан авторів звернень: в основному-це пенсіонери (у 2013 році 2 чоловіка-13%, у 2014 році 2 чоловіка-18%), працівники бюджетної сфери (у 2013 році 3 чоловіка-19%, у 2014 році 1 чоловік - 9%), безробітні (у 2013 році 11чоловік-68%, у 2014 році 6 чоловік – 55%). Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян такі: влаштування дітей до навчальних закладів (2013-19%, 2014- 9% від загальної кількості звернень громадян), праця і зарплата (працевлаштування) (2013- 68%, 2014-45% від загальної кількості звернень громадян), інші (13% від загальної кількості звернень громадян).
Усі звернення громадян проходили на особистому прийомі директора та мали усний характер. Нормативно-правова база із зверненнями громадян в наявності. Щоквартально звіт про надходження звернень громадян за показниками класифікатора подається до відділу освіти. Звіти надавались своєчасно.
Висновки і рекомендації:
- Адміністрації колегіуму використовувати в роботі зі зверненнями громадян організаційно-методичні рекомендації Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації, Інструкцію з діловодства та звернення громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 р. №348.
(Липень-грудень 2014)
- Адміністрації включати до контрольно-аналітичної діяльності узагальнення питань, які порушуються у зверненнях, особливо повторних
і колективних, виявляти причини, що їх породжують, вживати заходів для розв’язання найбільш актуальних проблем.
(Щомісячно до 5 числа
наступного місяця)
- За результатами узагальнень та аналізу проводити роз’яснення найбільш актуальних питань на нарадах при директорові, батьківських лекторіях.
(Адміністрація, постійно)
- Надавати до відділу освіти:
4.1. Аналітичну інформацію по стан роботи навчального закладу з питань виконання Закону України від 02.10.1996 № 393«Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
(До 05.07.2014,
До 30.12.2014)
4.2. Звіти з урахуванням кількості звернень із початку року за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
(Щоквартально, до 1 числа місяця, наступного за звітним кварталом)
- Розмістити аналітичну інформацію про стан роботи колегіуму з питань виконання Закону України «Про звернення громадян» на сайті колегіуму.
(Тарапата В.П., до 01.07.2014)
Директор колегіуму О.С.Назаренко
ЗВІТ
Лозівського колегіуму №2 про надходження звернень громадян
за показниками Класифікатора за І квартал 2014 року