"Дзвінок"

Наша пісня
 
Ми пам’ятаємо час, коли все починалось,
Починалася спілка і активне життя
Ми починали як друзі, і всі ними зостались,
Нас єднає висока й прекрасна мета.
 
Приспів:
Добре жити в кращому світі,
Тож зробімо світ таким,
Життя гідно треба прожити,
Показати приклад усім.
 
Але ми знаємо точно, що колегіум рідний,
Наш дзвінок, наші друзі будуть в наших серцях.
І ми зробимо все, щоб завжди гідними бути
Надзвичайної справи, надзвичайних ідей.
 
Приспів.
 
Наше небо високе і дороги широкі,
Ми йдемо до чудових думок та ідей.
Ми починали як друзі і всі ними зостались,
Наша спілка дарує веселе життя.
 
 
 
Положення про самоврядування учнів
Лозівського колегіуму №2 "Дзвінок"
 
І. Загальні положення
1.1.Учнівське самоврядування – добровільна дитяча громадська доброчинна позапартійна організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров'я, культурного та фізичного виховання, згуртованості колективу колегіуму, формування в усіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов'язків, які зазначені у Концепції, Статуті колегіуму, Єдиних вимогах до колегіантів.
1.2.Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, іншими нормативно правовими документами та цим Положенням.
1.3.Учнівське самоврядування організовується з учнів колегіуму.
1.4.Учнівське самоврядування класу – первинна організація, яка на правах колективного члена входить до учнівського самоврядування колегіуму.  
 
ІІ. Мета і завдання
2.1. Метою організації самоврядування є розвиток соціальної та організаторської активності учнівської молоді шляхом залучення до дієвої участі в демократичному управлінні.
2.2. Головною метою є: · захист прав та інтересів своїх членів; · інтеграція зусиль для добрих і корисних справ; · розробка і втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в колегіумі.
2.3. Завдання: · формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної, громадської діяльності учнівської молоді; · формування суспільно-громадського досвіду особистості, розвиток, стимулювання, реалізація її творчого потенціалу; · формування життєвої компетентності та стимулювання життєвого успіху старшокласників; · розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику; · залучення учнів до участі у вирішенні трудових, соціально-політичних , моральних потреб суспільства; · об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ, розвиток їхніх творчих здібностей; · розвиток світогляду старшокласників для подальшого формування цивілізаційної компетентності.
 
ІІІ. Члени учнівського самоврядування, їх права та обов’язки
Члени учнівського самоврядування мають право:
· обирати та бути обраним до керівник органів самоврядування;
регулярно отримувати інформацію про діяльність ради;
· вносити пропозиції, ідеї щодо вдосконалення діяльності органів учнівського самоврядування;
· вносити на розгляд керівних органів ради пропозиції та запити й отримувати обґрунтовані відповіді;
· дискутувати, критикувати, відстоювати власну точку зору з усіх питань щодо діяльності учнівського самоврядування;
· особисто брати участь у зборах при обговоренні питань;
· у будь-який час вийти з органів учнівського самоврядування і виконувати усі вимоги Положення і Угоди.
Члени учнівського самоврядування зобов’язані:
· дотримуватись Положення про учнівське самоврядування;
· виконувати рішення, постанови, прийняті загальними зборами та керівними органами учнівського самоврядування;
· брати участь у досягненні мети реалізації завдань органів учнівського самоврядування;
· піклуватися про авторитет колегіуму;
· при порушенні або невиконанні норм закріплених вище член учнівського самоврядування може бути виключений з органу учнівського самоврядування.
 
IV. Керівні органи учнівського самоврядування
4.1. Вищий орган учнівського самоврядування – загальні збори, які збираються не менше одного разу на рік, з представництвом делегатів від колективних членів (класних колективів). Позачергові збори скликаються на вимогу голови ради учнівського самоврядування чи 1/3 членів учнівського самоврядування.
4.2. До виняткової компетенції загальних зборів входить:
· затвердження та внесення змін і доповнень до Положення і програми учнівського самоврядування;
· вибори голови учнівського самоврядування;
· розгляд і затвердження звітів ради;
· прийняття рішень про реорганізацію та ліквідацію учнівського самоврядування;
· оцінка діяльності учнівського самоврядування та його органів.
Збори можуть вирішувати й інші питання, пов’язані з діяльністю учнівського самоврядування.
4.3. В період між зборами вищим виконавчим органом є рада учнівського самоврядування.
4.4. Голова учнівського самоврядування здійснює загальний контроль за виконавською дисципліною, координує роботу центрів, проводить засідання ради учнівського самоврядування колегіуму.
4.5. Голова учнівського самоврядування, його заступник, голови центрів обираються на загальноколегіумних зборах, які проводяться один раз на рік, шляхом голосування. Кандидат вважається обраним на посаду, якщо за нього проголосували простою більшістю голосів.
4.6. Голова ради учнівського самоврядування підписує угоду про співробітництво з адміністрацією колегіуму, батьківським комітетом.
4.7. Голова учнівського самоврядування має право:
· укладати угоди від імені ради;
· скликати позачергові збори ради за ініціативою одного з членів ради;
· представляти інтереси ради у відносинах з іншими об’єднаннями, установами, громадянами;
· затверджувати статут, положення, інші документи;
· у межах своєї компетенції давати розпорядження і доручення, обов’язкові для всіх членів ради;
· здійснювати контроль за виконавською дисципліною, координувати роботу центрів, проводити лінійки, засідання колегіумної ради, збори учнівського самоврядування.
4.8. Рада учнівського самоврядування складається із представників органів самоврядування класних колективів – активних, дисциплінованих учнів.
4.9. До складу ради учнівського самоврядування входять: голова учнівського самоврядування, його заступник, голови центрів.
4.10. До компетенції ради належить:
· представлення та захист інтересів ради та його членів у взаєминах з іншими організаціями;
· керівництво громадською діяльністю ради в межах компетенції, яка визначається зборами;
· відповідальність за ведення та збереження документації;
· скликання загальних зборів, затвердження їхнього порядку денного;
· прийняття рішень про входження ради до інших громадських об’єднань і вихід із них;
· затвердження символіки учнівського самоврядування.
Рада проводить свої засідання один раз на місяць. Рада узгоджує роботу спеціалізованих центрів, що створюються за окремими напрямками діяльності.
4.11. Центри самоврядування є структурними елементами системи учнівського самоврядування. Це добровільне об’єднання учнів, яке формується на початку навчального року з числа учнів колегіуму у залежності від інтересів дітей. Кількість центрів самоврядування визначається виходячи з основних напрямків роботи колегіуму, інтересів учнів. Мета центру – розвиток інтересів і творчих здібностей колегіантів, формування активної життєвої позиції. Планування роботи центр здійснює самостійно виходячи з основних положень річного плану розвитку колегіуму та традицій, що склались. Затвердження плану роботи проводиться на зборах центрів самоврядування. Для керівництва та організації роботи центру створюється рада центру, до якої, як правило, входить не більше одного представника від кожного класного колективу. Рада центру обирає свого лідера, який керує роботою. Голова центру входить в раду. Голова центру звітує про виконану роботу на засіданні ради. Рада центру збирається не менше одного разу на місяць для планування і координації подальшої роботи. Координацію та педагогічне консультування здійснює педагог-наставник (учитель, заступник директора, методист, представник адміністративно-педагогічного персоналу). За активну участь у конкурсах, дослідженнях, роботу в центрі, учні отримують подяки, грамоти, цінні подарунки.
4.12. Центр може бути утвореним не менше, ніж із 3 членів Ради (бажано 7 – по одному від кожного класу). Голову центру вибирають відкритим голосуванням із членів центру.
4.13. Голови центрів очолюють напрямки діяльності самоврядування колегіуму, планують щоденну (щотижневу) роботу, проводять спільну роботу з консультантами, координують та контролюють роботу центрів, звітують перед учнями колегіуму про роботу напрямку не рідше одного разу в чверть на лінійці.
4.14. Заступник голови ради здійснює роботу щодо активізації діяльності центрів, контролює виконання рішень засідань колегіумної роботи, здійснює оформлення матеріалів. У разі відсутності голови виконує його обов’язки. V. Порядок внесення змін та доповнень до Положення 6.1. Зміни та доповнень до цього положення вносяться за рішенням загальних зборів. VI. Порядок припинення діяльності учнівського самоврядування 7.1. Припинення діяльності самоврядування відбувається через реорганізацію або ліквідацію відповідно до чинного законодавства. 7.2. Реорганізації учнівського самоврядування проводиться за рішенням загальних зборів, якщо за неї проголосувало не менш 2/3 членів учнівського самоврядування, присутніх на загальних зборах. При цьому всі права та обов’язки учнівського самоврядування переходять до правонаступника. 7.3. Орган, який прийняв рішення про ліквідацію учнівського самоврядування, створює ліквідаційну комісію.
 
Положення про раду учнівського самоврядування учнів Лозівського колегіуму №2 "Дзвінок"
 
1. Загальні положення.
1.1.Рада учнівського самоврядування учнів колегіуму є виконавчим органом учнівського самоврядування. Вона покликана активно сприяти згуртованості колективу колегіуму, формуванню у всіх учнів свідомого та відповідального відношення до своїх прав та обов'язків, які зазначені у Статуті колегіуму, у Єдиних вимогах до колегіантів і Положенні про центри самоврядування.
1.2.Рада складається із представників органів самоврядування класних колективів – активних, дисциплінованих учнів 5-9 класів та голови Ради. 1.3.Кількісний склад Ради визначається числом учнів 5-9 класів та голів діючих центрів самоврядування.
1.4.Рада обирається на загальноколегіумних зборах, які проводяться один раз на рік.
1.5.Рада учнівського самоврядування проводить засідання 2 рази на рік.
 
2. Завдання і зміст роботи Ради
2.1.Основні завдання Ради – сприяти педагогічному колективу колегіуму у подальшому розвитку у дітей активної життєвої позиції. У вихованні національної свідомості, у створенні необхідних комфортних умов для розвитку в учнів їх здібностей та творчої ініціативи, їх самореалізації у пізнавальній та навчальній діяльності.
2.2.Рада учнівського самоврядування колегіуму організує роботу системи учнівського самоврядування колегіуму.
2.3.Рада бере участь у створенні центрів самоврядування та громадських дитячо-юнацьких об'єднань та організації.
2.4.Рада бере участь реорганізації, злитті або скасуванні центрів самоврядування та дитячо-юнацьких організацій та об'єднань.
2.5.Рада підбиває підсумки роботи центрів самоврядування та дитячо-юнацьких об'єднань, організації за тиждень, місяць, чверть і за рік.
2.6.Рада сприяє роботі МАН, керує центрами дисципліни та порядку, охорони здоров'я, фізкультури і спорту, суспільно-корисних справ, зовнішніх та внутрішніх зв'язків, культури та дозвілля, співпраці із центром надзвичайних ситуацій, та прес-центром.
2.7.Рада сприяє розвитку навичок самообслуговування, вихованню свідомої дисципліни та культури поведінки, а також виконанню учнями Статуту колегіуму та Єдиних вимог до учнів.
 
3. Організація роботи Ради учнівського самоврядування колегіуму.
3.1.Із числа своїх членів Рада обирає голову та його заступника, як правило, учні 8-9 класів; керівників центрів самоврядування.
3.2.Голова Ради (під час його відсутності – заступник) організовує роботу Ради, підводить підсумки роботи на загальноколегіумних лінійках щотижня.
3.3.Засідання Ради проводиться один раз на тиждень у четвер. На засіданні слухається звіт голів центрів про роботу за тиждень. Один раз в чверть на загальноколегіумній лінійці слухаються звіти про роботу центрів учнівського самоврядування.
3.4.Гласність роботи Ради, оперативність доведення його рішень до кожного учня забезпечується регулярною інформацією членів Ради на класних зборах, через інформаційний бюлетень "Дзвінок", загальноколегіумну лінійку.
3.5.Рада сприяє роботі усіх центрів самоврядування, контролює санітарний стан колегіуму та організацію чергування учнів по колегіуму.
 
4. Рада і класні колективи
4.1.Зв'язок Ради з класними колективами здійснюється через голів учнівського самоврядування класів, які обираються на класних зборах на початку навчального року.
4.2.Класні збори – колективний орган учнівського самоврядування в класі – проводяться не менше одного разу на місяць.
4.3.На класних зборах приймаються рішення з питань діяльності класних колективів, слухається інформація про рішення Ради і намічаються конкретні заходи щодо їх виконання.
4.4.Голова класного учнівського самоврядування організовує роботу учнів щодо виконання рішень Ради та класних зборів, дає доручення учням. Забезпечує підготовку, проведення класних зборів. Під час чергування класу по колегіуму є відповідальним по колегіуму.
 
5. Рада та центри самоврядування
5.1.Зв'язок Ради з центром самоврядування здійснюється через голів центрів самоврядування.
5.2.Робота центрів самоврядування здійснюється на підставі Положення про даний центр.
 
6. Рада та педагогічний колектив
6.1.Педагогічний колектив надає допомогу Раді у згуртуванні колегіумного та класного колективів, розвитку активної громадської позиції та ініціативи учнів, їх творчих здібностей.
6.2.Директор колегіуму всебічно сприяє роботі Ради, визначає педагогів-консультантів, голів центрів самоврядування, координує діяльність Ради, надає допомогу при плануванні, аналізі, корекції та підбитті підсумків роботи Ради.
6.3.Практичний психолог планує та організовує роботу школи лідерів класів і центрів самоврядування, дає їм рекомендації щодо вдосконалення роботи і практичні завдання, які сприяють виконанню своїх обов'язків, надає допомогу членам Ради, які навчаються в річній школі лідерів. 6.4.Класний керівник (куратор) координує роботу класу та класного учнівського самоврядування, дає рекомендації щодо поліпшення роботи, надає допомогу при плануванні, аналізі, корекції та підбитті підсумків роботи.
6.5.Заступник директора з виховної роботи здійснює педагогічне керівництво центрами самоврядування: координує роботу центрів та їх голів, дає рекомендації щодо поліпшення роботи, надає допомогу при плануванні, аналізі, корекції та підбитті підсумків роботи.
6.6.Лідер класу – голова учнівського самоврядування класу організовує роботу учнів щодо виконання рішень Ради та класних зборів, дає доручення учням, забезпечує підготовку проведення класних зборів. Під час чергування класу по колегіуму є відповідальним черговим по колегіуму.

Корисні посилання


МОНУ
Міністерство внутрішніх справ
ДНО ХОДА
КВНЗ "ХАНО"
УЦОЯО
ХРЦОЯО
Відділ освіти Лозівської міської ради
Спеціальна Олімпіада України
Веб-простір безпеки

Друзі сайту


Панютинська ЗОШ №1
Лозівська ЗОШ №1
Лозівська ЗОШ №3
Лозівська ЗОШ №7
НВК ЗНЗ-ДНЗ №8
НВК ЗНЗ-ДНЗ №10
Лозівська школа №11
Лозівська школа №12
Гімназія

Новини pedpresa